1 Ekim 2014 Çarşamba

Bunlar Güzel Sözler


Başka gezegenlerde de hayat var mı diye merak ederiz,sanki bu gezegende yaşamayı becerebilmişiz gibi... 
               Aldous Huxley

Kime sorsam "ben senin mutluluğunu istiyorum" dedi, Ne kastınız vardı mutluluğuma anlamadım gitti.       
               
Özdemir Asaf


Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan.
                 Necip Fazıl KısakürekAdalet topaldır, ağır ağır yürür, fakat gideceği yere er geç varır.
          Mirabeau

Yaşam; fırtınanın geçmesini beklemek değildir.
Yaşam; yağmurda dans etmeyi öğrenmektir!
                  Osho

Ben, senin doğrundum sevgili. Ötekiler gelip geçerdi. Sen doğru olanı değil, geçerli olanı seçtin. Terk etmek kazanan olmaya yeter zannettin. 
                     Kahraman Tazeoğlu 
Adaletsizliği engelleyecek gücünüzün olmadığı zamanlar olabilir.. Fakat itiraz etmeyi beceremediğiniz bir zaman asla olmamalı. 
                      E. Wiesel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerlidir.
Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.