21 Eylül 2014 Pazar

En Güzel Kitap Sözleri


**Bazı insanlar acısını dışa vururken,bazıları onu içinde yaşar.Yani acısını içine,derinlere bir yere atar ve orada demlenip büyümesine izin verir.**     BÖĞÜRTLEN KIŞI


**Rekabetçi ruh benim doğal bir parçam.Kaybetmeyi sevmiyorum ve rakibim ölüm, dürüst bir oyuncu değil.**      SEVGİNİN SON DİLEĞİ

**Yarın çok geç olacak hayat oyununda yüzünü örttüğün maskeleri çıkartman için.Hep seni başka biri olarak tanıyacaklar ve sen hep kendi kendine kızacaksın.Yarın inan bana çok geç olacak mutluluğun da,hayatında beklediğin her şeyin de aslında senin içinde başladığını görmen için. **  
 SEN VE BEN

**Acıların en büyüğü bile zamanla küllenir,eskisi gibi olur adam da.Aşk galip gelir,sevenler kavuşur.** AŞK PERİSİ'NE GÖZLÜK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerlidir.
Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.