21 Eylül 2014 Pazar

Ölürsem Beni Seninle Ararlar Şimdi

** Karşılıksız acılarla tozlanıyordu kimsesiz kalbi.Dağılıp gitmemek için bütün kapılarını kapatmıştı hayata.Duvarlarının gerisinde  hem içindeki kötülüğü susturuyor,hem de dışarıdaki kötülüklerin içine girmesine engel oluyordu.Ama kötülüklerden saklanırken , iyi rastlantılara,aşklara,onun uzun yollara çıkartacak olan doğurgan acılara da kendisini kapatıyordu.Ve ne zamandır kalbine,"iyilik yağmurları" yağdırmıyordu. **
**Her şey olmak isterken karanlık bir denizde, hiçbir şey olmuşsundur.**
**Öylesine acı çekiyordum ki,söylediklerinden kendimi korumak ve seni susturabilmek için,ben de sana yanıt vermezsem,susarsam,kendimi savunmazsam,sana olan sevgimi yitireceğimi düşünüyordum.Seni yitirmemek için sana acı veriyor,sana acı verdikçe seni ne kadar sevdiğimi sana anlatmak istiyordum.**

**Belki sen de onların sana en muhtaç oldukları bir anda, savrulup gittin.**

**Sana mı kaldı, onca yarayı kapatmak? Onardığın her yara ,seni içine çekiyor fark etmedin mi? Her yara,yaklaşan her umudu içine gömüyor.Kime sarılsan,seni binlerce insanın birlikte derinleştiği boşluğuna çekiyor.**

**Bilirsin, insanlar acıtmayı, kanatmayı severler.Korur gibi,acır gibi,okşar gibi incitirler.Öç alır gibi severler.Farkında değilmiş gibi,yaralamak isterler.**

**Dünya, ben balkonlara çıktığımda önceleri öyle yavaş,sonra öyle hızlı dönmeye başlamıştı ki nerede bir imkansızlık varsa,onu özlemek yazılmıştı alnıma.Kendimden kurtulmayı özlerdim mesela.**

**Bu gece gözlerin geldi önce aklıma.En gizli,en örtülü yerin...***

**Geceydi çünkü.Kendisiyle kavgalı olanların en büyük düşmanı olan geceydi.**

**Kendimden umut kestiğimde,senin insanlığına sarılmak ferahlatıyordu beni.**



               Cezmi Ersöz'ün "Ölürsem Beni Seninle Ararlar Şimdi"                                                                                                     kitabından alıntılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerlidir.
Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.